خانم همتی
تدریس استاد بسیار خوب و عالی بود. از نظر گفتار و انتقال مطلب و توضیح مباحث بسیار عالی بودند. ممنونم از آموزشگاه پایا1404/02/26
خانم آزاد
از شیوه تدریس و آموزش راضی بودم. متشکرم از بابت همه چیز1404/05/10
خانم موذنی
از طرف یکی از همکارانم که قبلا در آموزشگاه پایا دوره گذرانده بود با این آموزشگاه آشنا شدم. بسیار از خدمات و آموزشی که گرفتم راضی هستم. انعطاف ساعت و روزهای برگزاری کلاس بسیار کارآمد بود. استاد هم بسیار بر مباحث آموزشی تسلط داشتن و واقعا دوره مفیدی بود.1404/10/18
آقای صالحی
کلاس از نظر محتوای آموزشی بسیار مناسب و مورد نظر من بود و آن چیزهایی که من از کلاس می خواستم رو استفاده کردم. استاد از نظر اطلاعات در سطح بالا و بسیار خوب بود. با تشکر از آموزشگاه گردشگری پایا1404/07/15
آقای کریمی
در طول دوره مطالب آموزشی خیلی خوبی گفته می شد و با تموم شدن دوره هیچ مشکلی نداشتم. این دوره خیلی خوب و با برنامه ریزی برگزار شد.1404/10/19
خانم گودرزیان
همه مطالب و آموزش به صورت کامل و جامع گفته شد. ارائه جزوه کامل برای جلسات در طول دوره خیلی عالی بود. مطالب استاد بسیار کاربردی بودن. اینجانب بسیار راضی بودم و از آموزشگاه پایا ممنونم.1404/10/13
خانم مالمیر
هم استاد عالی و هم آموزشگاه پایا - رفتار و برخورد پرسنل بسیار عالی. همه چیز کامل و ایده آل بود. موفق و پیروز باشید.1404/06/01
آقای محمدی
از زحمات استاد عالیقدر نهایت تشکر رو دارم. همکاران آموزشگاه گردشگری پایا نهایت همکاری رو برای انجام دوره به بهترین نحوه انجام می دادن.ممنونم1404/10/16
آقای حیدری
با تشکر از زحمات شما. دوره آموزشی بسیار خوبی را گذراندم و چیزهای زیادی آموختم و بسیار خوشحالم در این آموزشگاه دوره دیدم. موفق باشید.1404/06/18
آقای صادق پوریان
با تشکر از همه کادر آموزشگاه پایا. نحوه آموزش شما واقعا متفاوت تر از بقیه آموزشگاه هایی بود که تابحال رفته بودم و بسیار مفید و کاربردی بود. سپاسگزارم.1404/07/15